FUHH!!! Dulu pernah tersebar foto wajah Waris Mahsuri yang cantik, tapi cuba lihat 6 foto wajah terkininya sungguh mengejutkan!

FUHH!!! Dulu pernah tersebar foto wajah Waris Mahsuri yang cantik, tapi cuba lihat 8 foto wajah terkininya sungguh mengejutkan!


Masih ingatkah lagi kisah Lagenda Mahsuri di Pulau Langkawi. Gadis cantik ini dikatakan telah difitnah melakukan zina dan telah dijatuhkan hukuman bunuh. Ketika keris tertusuk di perutnya, Mahsuri sempat bersumpah bahawa bumi Langkawi tidak akan maju sehingga tujuh keturunan dan akan menjadi padang jarak, padang terkukur. Malah ketika itu darah yang keluar dari tubuhnya dikatakan berwarna putih.

Namun, tentang rupawan Mahsuri belum ada sesiapa yang dapat membuktikan kerana tidak ramai yang sempat melihat rupa Mahsuri. Namun, keterunan Mahsuri yang ketujuh, yang menamatkan sumpahan Mahsuru telah didedahkan gambar-gambarnya.

Wan Aisyah, itulah nama keturunan ketujuh Mahsuri yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan di Thailand baru-baru ini. Jelas sekali, keturunan ketujuh Mahsuri ini mewarisi  kecantikan salah silah keluarganya.

Jom lihat gambar-gambar keturunan ketujuh Mahsuri, Wan Aisyah.










0 Response to "FUHH!!! Dulu pernah tersebar foto wajah Waris Mahsuri yang cantik, tapi cuba lihat 6 foto wajah terkininya sungguh mengejutkan!"

Post a Comment