SEBABNYA LELAKI LEBIH SUKAKAN WANITA YANG BERBADAN KURUS? KENA AMBIL TAHU!

SEBABNYA LELAKI LEBIH SUKAKAN WANITA YANG BERBADAN KURUS? KENA AMBIL TAHU!


Sebab Kenapa Lelaki Lebih Tertarik Dengan Wanita Berbadan Kurus | Memiliki tubuh yang langsing menjadi dambaan setiap wanita. Tidak cukup dengan menjaga pemakanan, wanita sanggup lakukan apa sahaja untuk mendapatkan bentuk badan idaman.

Sebab apa nak badan yang langsing? Ini kerana lelaki lebih tertarik dengan wanita yang memiliki bentuk badan yang cantik dan langsing.

Apa sebabnya lelaki lebih sukakan wanita yang berbadan kurus? Kena ambil tahu!

1. Sedap dipandang

Menurut lelaki, wanita yang berbadan kurus lebih menarik jika dipandang jika dibandingkan dengan wanita berbadan besar yang mempunyai bonjolan lemak di setiap tubuh badan.

2. Seperti selebriti
Lelaki biasanya suka tengok tubuh badan wanita yang muncul di televisyen atau majalah. Bukan itu sahaja, mereka juga mengharapkan untuk mendapat pasangan yang memiliki tubuh badan langsing seperti selebriti.

3.Senang nak dukung

Bukan hanya untuk kemesraan antara pasangan, wanita yang berbadan langsing mudah untuk di dukung jika berlaku sesuaut yang tidak diingini. Kalau wanita tu besar lagi dari lelaki, macam mana nak dukung.

4. Lebih mudah di ranjang

Jika sudah berkahwin, lelaki akan fikir, lebih mudah hubungan intim tersebut jika pasangannya kurus. Jika berhadapan dengan wanita yang gemuk, lelaki mungkin akan terfikir lebih susah ketika di ranjang.

5. Wanita langsing lebih cantik

Kajian terbaru mendapati, lelaki sukakan wanita langsing kerana mereka lebih cantik dari wanita yang berbadan besar. Kecantikan wanita tidak hanya wajahnya, tetapi juga pada tubuh yang dimilikinya.

6. Lelaki suka menunjuk

Mungkin pelik, tapi memang benar. Lelaki akan merasa bangga jika memiliki pasangan yang berbadan kurus. Mereka akan menunjuk-nunjuk pasangannya kepada rakan-rakan bahawa mereka memiliki wanita yang cantik dan langsing!

0 Response to "SEBABNYA LELAKI LEBIH SUKAKAN WANITA YANG BERBADAN KURUS? KENA AMBIL TAHU!"

Post a Comment