GILA!!! Akibat Lelaki Ini Berkahwin Dengan Anjing Namun Hasilnya Selepas 2 Tahun Amat Mengejutkan

GILA!!! Akibat Lelaki Ini Berkahwin Dengan Anjing Namun Hasilnya Selepas 2 Tahun Amat Mengejutkan


Seorang petani di India dilaporkan telah berkahwin dengan seekor anjing. Selvakumar, 33 tahun mengahwini seekor anjing betina di sebuah kuil terletak di selatan Tamil Nadu.

Dipercayai lelaki tersebut mengahwini anjing berkenaan kerana dia ingin mengelakkan sumpahan setelah dia membaling dua ekor anjing dan menggantungkan pada pokok sehingga mati 15 tahun yang lalu.

Selvakumar menceritakan bahawa hidupnya menderita sejak menganayai dua anjing terbabit. Tangan dan kakinya menjadi lumpuh, sebelah telinganya tidak berfungsi malah percakapannya turut menjadi tidak jelas selepas tragedi tersebut.


Dia turut menceritakan bahawa dia sudah cuba mendapatkan rawatan di hospital namun pihak hospital gagal membantunya. Dia mula mencuba alternatif tradisional seperti pakar astrologi dan dimaklumkan bahawa roh-roh anjing yang dibunuhnya telah menyumpahnya.

Selvakumar mengatakan anjing tersebut dikahwini hanya kerana untuk mengelakkan sumpahan tersebut. Dia memaklumkan akan mencari isteri sebenar pada masa akan datan.
 

1 Response to "GILA!!! Akibat Lelaki Ini Berkahwin Dengan Anjing Namun Hasilnya Selepas 2 Tahun Amat Mengejutkan"

  1. DEWAPK^^ agen judi terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
    dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :) :) :* :*

    www.dewapk.com

    ReplyDelete