VIDEO: NURSE BERNAFSU IBLIS, SANGGUP BERBUAT MAKSIAT DI "NEGERI HUDUD". MASYAALLAH. AKHIRNYA,NURSE INI TERIMA AKIBAT YANG TIDAK DISANGKA-SANGKA !WAJAH CANTIK, TAPI CURANG

VIDEO: NURSE BERNAFSU IBLIS, SANGGUP BERBUAT MAKSIAT DI "NEGERI HUDUD". MASYAALLAH. AKHIRNYA,NURSE INI TERIMA AKIBAT YANG TIDAK DISANGKA-SANGKA !WAJAH CANTIK, TAPI CURANG


Jujur dan amanah antara faktor kebahagiaan rumahtangga. Malah kunci ini juga berguna sekiranya kita bawa kemana sahaja di dalam hidup kita. Jujur dan amanah dengan tugas yang dipikul antaranya.

Tidak dapat dipastikan di mana atau bagaimana kisah gelap misi Zana bermula, samada ianya bermula dengan ‘sembang cinta terlarang’ di akaun facebook atau pun cair dengan ayat-ayat madah teman sekantor.



Mungkin kerana ruang kebebasan terbentang luas atas nama waktu kerja yang berjadual seorang jururawat atau sengaja ingin mencuba pucuk muda yang lebih ganteng dari suami sendiri atau sememangnya nafsu seks yang ada kaitan dengan genetik?
Menurut orang kampung Zana, ibunya sendiri 7 kali menjanda.

Suami percaya penuh kepada Zana. Tidak pernah curiga dengan jadual tugas yang diberi. Siang dan malam pertukaran syif pun si suami percaya bulat-bulat. Tambahan waktu kerja juga si suami tidak pernah bertanya kepada Zana. Bagi suami, isterinya antara pekerja di tempat yang memerlukan pengorbanan masa bersama keluarga. Hospital !!.

Bagaikan disambar petir tengkujuh, hati suami mana tidak hancur apabila isteri kepada seorang petugas hospital tempat yang sama misi Zana bertugas datang mengadu dan tunjukkan bukti bahawa antara keduanya ada ‘putik cinta’. Paling mengaibkan ada bukti dialog seks lucah berahi antara misi Zana dan suami orang yang sepejabat dengannya, Malek!!

Terdetik di hati suami misi Zana ketika itu, apakah ini ujian fitnah terhadap keluarganya atau apa?
Suami tertanya, di manakah mereka melampias nafsu atau sekadar seronok sembang lucah di telefon masing-masing? Tidak mungkin Zana berani gunakan hotel di pekan yang kecil tersebut malah jauh sekali berani gunakan hotel ‘negeri hudud’.

Segala pertanyaan yang bersarang di kepala si suami sebenarnya proses pertama ke arah kehancuran rumahtangga. Bukannya diminta telan bulat-bulat kata adu dari orang lain tetapi sikap ‘terlalu positif’ bakal memakan diri. Sedar tak sedar, misi Zana sudah jauh berselimut dengan dosa bersama suami orang.

Suami misi Zana juga amat naif, ditipu hidup-hidup apabila dengan mudah misi Zana menyangkal tuduhan tersebut dengan seribu kalimat cinta kononnya tidak berbelah bahagi.

Keruh rumahtangga hanya sekejap bila bisikan manja memujuk dan pertahankan diri misi Zana berjaya longlaikan suaminya. Rumahtangga mereka tenang seketika namun jauh disebalik itu hakikatnya misi Zana sedikit pun tidak merasa takut untuk teruskan permintaan nafsunya yang sudah tidak mampu disejukkan lagi.

Menurut sumber dalaman hospital tersebut, suami orang yang sempat menjamah misi Zana dikatakan sudah berpindah ke tempat lain dan dikawal rapi oleh isterinya. Terputus hubungan antara misi Zana dan Malek bukan bermaksud terputusnya nafsu iblis yang masih bersarang di tubuh misi Zana.
Tambah sumber, suami misi Zana masih memberi ruang kepada Zana untuk memperbaiki diri dan kembali kepada hidup berkeluarga yang diredhai Allah swt. Siapa boleh menjangkakan apa yang bakal berlaku sesaat kemudian? Belum surut nafsu berahi terhadap Malek, misi Zana mula memburu lagi. Kali ini Bos beliau sendiri?

Jelas sumber, bisik-bisik di kaunter pesakit dan di dalam whatsApp group mula menjurus seribu persoalan, kenapa Bos misi Zana tidak kenakan apa-apa tindakan disiplin terhadap mana-mana pekerja yang didapati mencemarkan nama institusi tempat mereka mencari rezeki halal?
Atau mungkin kenyataan dari pihak yang terlibat tidak cukup untuk dijadikan bukti betapa wujudnya perlakuan sumbang antara kedua staf?

Apakah Bos Zana menunggu gambar sebagai bukti dalam kisah asmara curang ini? Atau mungkin ada rakaman cctv yang telah dipadamkan atau menjadikannya sebagai alat mengugut misi Zana untuk tampung lampias nafsu sendiri?

Hanya Allah swt yang Maha Mengetahui kenapa Bos Zana tidak bertindak sehingga ke saat ini.

…bersambung…kejutan aksi antara misi Zana, pucuk baru dan Bos Zana….zana makin berani..makin bernafsu..



____________________________________________________________

Liability insurance is an important aspect of an insurance policy as it will help to protect the business from various losses. For example, claims could be made against personal injury or property damage caused by employees, products or services.
Business crime insurance is vital to have some protection in the case of forgery, theft, fraud or robbery. Such criminal activity can have a devastating impact on a business, and such crimes (especially online fraud) have become much more prevalent in the last five years, as the majority of businesses have an online component.
Cargo and transportation features should be included if the business is involved in any type of haulage of goods. This will cover against goods that are lost or damaged during transportation (whether delivering or receiving goods).
Workers compensation insurance should be a key component of a business insurance policy. This will ensure that the medical needs of the employees are met, should they go through an accident or disease. It will aid them in a quicker return to work where possible, while also protecting the business from potential lawsuits from current or past employees.
When comparing insurance providers and premiums in Denver, look for the reputation and experience of the insurer as well as the speed of payout. It is also important to know the speed at which the claim will be handled, as this could drag the business into financial difficulties.
Comprehensive insurance for your business is vital in the current economic climate to protect the organization and employees. However, each business has very specific needs, and they can vary from one year to the next. For this reason, an annual review of the insurance coverage is highly recommended to fully cover the business assets. In this sense, an insurance agent in Denver is very useful and can save a business money in the long term.



0 Response to "VIDEO: NURSE BERNAFSU IBLIS, SANGGUP BERBUAT MAKSIAT DI "NEGERI HUDUD". MASYAALLAH. AKHIRNYA,NURSE INI TERIMA AKIBAT YANG TIDAK DISANGKA-SANGKA !WAJAH CANTIK, TAPI CURANG"

Post a Comment