Mengejutkan !! Warga Emas ini "TERTANAM" dalam Lumpur selama 12jam akibat ingin mengutip botol. Lihat apa terjadi padanya Sehinggakan 5 orang dtg menolongnya.. Masya Allah.. Sampai begitu sekali dia terbenam dalam Lumpur >>


Mengejutkan !! Warga Emas ini "TERTANAM" dalam Lumpur selama 12jam akibat ingin mengutip botol. Lihat apa terjadi padanya Sehinggakan 5 orang dtg menolongnya..



Nyawa seorang warga emas di China masih panjang walaupun terperangkap dalam lumpur selama 12 jam ketika cuba mengutip botol air untuk dijual.. Itulah nasib seorang lelaki berusia 70 tahun tu yang dikenali sebagai Ren mencari rezeki dengan mengutip barangan boleh dikitar semula..

Kejadian tu berlaku di Xuanchen, Anhui, Ren dikatakan terperangkap di dalam dasar sungai berlumpur masa cuba mencapai satu botol kosong dan ditemui pada keesokannyanya oleh orang ramai yang kebetulan ternampak dua tangannya terjulur keluar ..

Ketika dibawa keluar dari lumpur tu, Ren hanya mampun terbaring dan menggeletar.. Dia langsung tak boleh bercakap.. Yela.., terperangkap dalam lumpur tu kira-kira 12 jam, nak bercakap pun dah tak ada kekuatan lagi..

Nasib baik lah ditemui jugak.. Kalau tidak, rasanya dia dah tak ada kat dunia.. Ren bernasib baik kerana masa tu tak hujan yang boleh menyebabkan paras air naik dan memenuhi sungai berkenaan.




____________________________________________________________

Liability insurance is an important aspect of an insurance policy as it will help to protect the business from various losses. For example, claims could be made against personal injury or property damage caused by employees, products or services.
Business crime insurance is vital to have some protection in the case of forgery, theft, fraud or robbery. Such criminal activity can have a devastating impact on a business, and such crimes (especially online fraud) have become much more prevalent in the last five years, as the majority of businesses have an online component.
Cargo and transportation features should be included if the business is involved in any type of haulage of goods. This will cover against goods that are lost or damaged during transportation (whether delivering or receiving goods).
Workers compensation insurance should be a key component of a business insurance policy. This will ensure that the medical needs of the employees are met, should they go through an accident or disease. It will aid them in a quicker return to work where possible, while also protecting the business from potential lawsuits from current or past employees.
When comparing insurance providers and premiums in Denver, look for the reputation and experience of the insurer as well as the speed of payout. It is also important to know the speed at which the claim will be handled, as this could drag the business into financial difficulties.
Comprehensive insurance for your business is vital in the current economic climate to protect the organization and employees. However, each business has very specific needs, and they can vary from one year to the next. For this reason, an annual review of the insurance coverage is highly recommended to fully cover the business assets. In this sense, an insurance agent in Denver is very useful and can save a business money in the long term.

0 Response to "Mengejutkan !! Warga Emas ini "TERTANAM" dalam Lumpur selama 12jam akibat ingin mengutip botol. Lihat apa terjadi padanya Sehinggakan 5 orang dtg menolongnya.. Masya Allah.. Sampai begitu sekali dia terbenam dalam Lumpur >>"

Post a Comment