Difitnah Curang Sehingga Bercerai, Elly Mazlein Dedah Perkara Sebenar Yang Berlaku!

Difitnah Curang Sehingga Bercerai, Elly Mazlein Dedah Perkara Sebenar Yang Berlaku!






>Pelakon dan penyanyi Elly Mazlein yang sebelum ini telah bercerai dengan bekas suaminya iaitu Azmi Hatta setahun yang lalu ketika mengandung pernah mengeluarkan kenyataan bahawa dia akan membuat tuntutan hak penjagaan anaknya.


>Namun, punca sebenar penceraian beliau masih menjadi tanda tanya banyak pihak sehinggakan pelbagai cerita yang timbul mengenai beliau. 


>Bahkan ada pihak yang mengatakan #Elly bercerai disebabkan dia curang di belakang bekas suaminya sehingga 'tertangkap' oleh bekas suami beliau sendiri ketika sesi pengambaraan di Pulau Langkawi.


>Namun, Elly menafikan hal tersebut dan mendedahkan cerita sebenar yang berlaku. 





    “Saya mengelakkan publisiti yang tidak mendatangkan manfaat kerana mahu menjaga aib diri dan bekas suami. Bagaimanapun semakin saya berdiam diri, semakin banyak cerita yang tidak betul sampai ke telinga saya. 


    "Baru-baru ini saya dapat tahu tersebar fitnah yang kononnya bekas suami menceraikan saya kerana dia ‘tangkap’ saya dengan lelaki lain sewaktu saya menjalani penggambaran untuk sebuah drama di Pulau Langkawi.


    “Teringin juga saya nak tahu siapakah lelaki yang ditangkap bersama-sama saya itu? Sedangkan ketika itu, bekas suami datang membuat kejutan di hotel penginapan ketika saya sedang menjalani penggambaran selama sebulan di pulau berkenaan. 


    "Sepanjang perceraian saya, bekas suami langsung tidak bertanya khabar sehinggalah Sefhia lahir. Saya yang sedang sarat mengandung memandu sendirian ke hospital pada hari pemeriksaan kandungan.


    “Saya melahirkan anak pada 6.35 petang, kira-kira pukul 10 malam, bekas suami sudah sibuk mahu pulang. Sedangkan sebelum itu, dia sudah berjanji untuk menjaga saya hingga selepas habis berpantang. Saya merayu padanya untuk tak tinggalkan saya, tapi tak dilayan,” ulasnya lagi. 





    >Bagaimanapun, Elly berasa terkilan dengan segala dakwaan tersebut kerana orang bercerita tanpa mengetahui perkara sebenar yang berlaku. 


    >Tambah Elly lagi, dia tidak pernah menyimpan dendam dengan bekas suaminya itu serta halalkan wang hantaran berjumlah RM11,111,11 yang sehingga kini masih belum diterima. 

    >Apapun, semoga #Elly tabah hadapi dugaan ini dan semoga berbahagia bersama anak kecil yang comel itu.


    ____________________________________________________________

    Liability insurance is an important aspect of an insurance policy as it will help to protect the business from various losses. For example, claims could be made against personal injury or property damage caused by employees, products or services.
    Business crime insurance is vital to have some protection in the case of forgery, theft, fraud or robbery. Such criminal activity can have a devastating impact on a business, and such crimes (especially online fraud) have become much more prevalent in the last five years, as the majority of businesses have an online component.
    Cargo and transportation features should be included if the business is involved in any type of haulage of goods. This will cover against goods that are lost or damaged during transportation (whether delivering or receiving goods).
    Workers compensation insurance should be a key component of a business insurance policy. This will ensure that the medical needs of the employees are met, should they go through an accident or disease. It will aid them in a quicker return to work where possible, while also protecting the business from potential lawsuits from current or past employees.
    When comparing insurance providers and premiums in Denver, look for the reputation and experience of the insurer as well as the speed of payout. It is also important to know the speed at which the claim will be handled, as this could drag the business into financial difficulties.
    Comprehensive insurance for your business is vital in the current economic climate to protect the organization and employees. However, each business has very specific needs, and they can vary from one year to the next. For this reason, an annual review of the insurance coverage is highly recommended to fully cover the business assets. In this sense, an insurance agent in Denver is very useful and can save a business money in the long term.

    0 Response to "Difitnah Curang Sehingga Bercerai, Elly Mazlein Dedah Perkara Sebenar Yang Berlaku!"

    Post a Comment