Miliki Tahi Lalat Di 7 Tempat Ini? Anda Akan Terkejut Dengan Maksud Disebaliknya.. siapa yang ada tahi lalat pada tempat yang ke-5 memang terkejut gila...

Miliki Tahi Lalat Di 7 Tempat Ini? Anda Akan Terkejut Dengan Maksud Disebaliknya..


Semua orang mempunyai tahi lalat. Kalau ada sesiapa yang takda satu pun tahi lalat walau yang kecik sekali pun cepat bagitahu penulis, saya nak interview sikit. Penulis yakin pasti semua di antara kita mempunyai tahi lalat tidak kira besar atau pun kecil saiz tahi lalat tersebut.

Tahukah anda tahi lalat mempunyai maksudnya tersendiri. Malah maksud tahi lalat tersebut berbeza mengikut kedudukannya pada badan seseorang.

Kali ini penulis ingin kongsi maksud tahi lalat di tujuh kedudukan yang mana kebanyakkan orang mempunyai tahi lalat di bahagian ini. Bagi yang tiada tahi lalat di tujuh bahagian ini baca juga setidaknya mungkin pasangan anda mahupun orang terdekat mempunyai tahi lalat di bahagian-bahagian tersebut.


Inilah maksud tahi lalat di tujuh bahagian tersebut.

1. Tahi lalat pada candi kepala

Tahi lalat di bahagian ini memberi maksud seseorang yang mempunyai kesempatan untuk melakukan sesuatu perjalanan. Perkara ini boleh berlaku sama ada perjalanan ke dalam negara mahu pun ke luar negara. Dan perjalanan tersebut boleh terjadi kerana pelbagai faktor seperti pekerjaan atau pun hiburan.

2. Tahi lalat pada tengah antara kening.

Mudah mendapat sesuatu perkembangan ataupun kenaikan. Sama ada kenaikan pangkat, gaji atau pun kemajuan dalam karier.

3. Tahi lalat pada tengah antara kening dan mata.

Sesuatu yang positif di rumah. Seperti mudah menyesuaikan diri dengan situasi di rumah. Selain itu, seorang yang bersifat fleksibel atau mudah bekerja dengan pelbagai jenis orang dan lapisan masyarakat.

4. Tahi lalat pada bibir.

Mementingkan penampilan dan personaliti diri dan dicintai oleh orang sekeliling. Seorang yang menjaga fesyen pakaian dan diet makanan yang diambil.

5. Tahi lalat pada tulang pipi.

Tahi lalat pada bahagian ini mempunyai erti yang paling syok, di mana dikatakan seorang yang akan berjaya kaya raya. Seorang yang berkaliber dalam karier dan dijadikan ayam tambatan atau sangat penting.

6. Tahi lalat pada telapak tangan.

Dikatakan bijak dalam menguruskan kewangan dan seorang yang susah untuk mengalami masalah dari segi sara hidup. Juga dikaitkan seorang yang mudah untuk menjadi kaya raya di samping pintar dan bijak menyelesaikan masalah.

7. Tahi lalat pada tapak kaki.

Seorang yang berfikiran jauh dan dikatakn mempunyai rakan-rakan dikalangan orang yang baik-baik. Selalu berfungsi sebagai ketua atau perancang dalam sesuatu situasi.


Itulah maksud tersirat yang dipetik dari laman internet juga sebenarnya. Semuanya memberi maksud yang baik-baik. 

Hah? Apa lagi? Periksa lah tubuh anda kat mana ada tahi lalat.


____________________________________________________________

Liability insurance is an important aspect of an insurance policy as it will help to protect the business from various losses. For example, claims could be made against personal injury or property damage caused by employees, products or services.
Business crime insurance is vital to have some protection in the case of forgery, theft, fraud or robbery. Such criminal activity can have a devastating impact on a business, and such crimes (especially online fraud) have become much more prevalent in the last five years, as the majority of businesses have an online component.
Cargo and transportation features should be included if the business is involved in any type of haulage of goods. This will cover against goods that are lost or damaged during transportation (whether delivering or receiving goods).
Workers compensation insurance should be a key component of a business insurance policy. This will ensure that the medical needs of the employees are met, should they go through an accident or disease. It will aid them in a quicker return to work where possible, while also protecting the business from potential lawsuits from current or past employees.
When comparing insurance providers and premiums in Denver, look for the reputation and experience of the insurer as well as the speed of payout. It is also important to know the speed at which the claim will be handled, as this could drag the business into financial difficulties.
Comprehensive insurance for your business is vital in the current economic climate to protect the organization and employees. However, each business has very specific needs, and they can vary from one year to the next. For this reason, an annual review of the insurance coverage is highly recommended to fully cover the business assets. In this sense, an insurance agent in Denver is very useful and can save a business money in the long term.

0 Response to "Miliki Tahi Lalat Di 7 Tempat Ini? Anda Akan Terkejut Dengan Maksud Disebaliknya.. siapa yang ada tahi lalat pada tempat yang ke-5 memang terkejut gila..."

Post a Comment