5 ALASAN Kenapa Lelaki Perlu WASPADA Dengan Wanita KELANTAN. Paling Last TAK TAHAN !!! Kerana apa? Untuk itu anda perlu baca post ini dengan teliti dan penuh ketenangan. Admin akan beri 5 alasan untuk anda supaya sentiasa berwaspada dan berhati-hati apabila berkawan dengan wanita yang berasal dari Kelantan, apatah lagi andai anda menjalinkan hubungan serius dengannya..

5 ALASAN Kenapa Lelaki Perlu WASPADA Dengan Wanita KELANTAN. Paling Last TAK TAHAN !!!





5 ALASAN Kenapa Lelaki Perlu WASPADA Dengan Wanita KELANTAN. Paling Last TAK TAHAN !!!
Kerana apa? Untuk itu anda perlu baca post ini dengan teliti dan penuh ketenangan. Admin akan beri 5 alasan untuk anda supaya sentiasa berwaspada dan berhati-hati apabila berkawan dengan wanita yang berasal dari Kelantan, apatah lagi andai anda menjalinkan hubungan serius dengannya.....



5 ALASAN Kenapa Lelaki Perlu WASPADA Dengan Wanita KELANTAN. Paling Last TAK TAHAN !!! | Seperti yang ditulis oleh brother HASRULHASSAN.COM. Sila waspada dan awas apabila berkawan dengan wanita dari Kelantan. Kerana apa? Untuk itu anda perlu baca post ini dengan teliti dan penuh ketenangan. Saya akan berikan lima alasan untuk anda terutama lelaki supaya sentiasa berwaspada dan berhati-hati apabila berkawan dengan wanita yang berasal dari Kelantan, apatah lagi andai anda menjalinkan hubungan serius dengannya.
Pengalaman saya pernah berkawan dan bercinta dengan wanita atau gadis dari Kelantan. Ketika itu, saya berada di tahun akhir pengajian di IPT. Memang tidak disangkal, gadis dari Kelantan memang lawa-lawa dan cantik. Kata kawan saya, gadis Kelantan dari Pasir Mas adalah yang paling cantik. Kata dia lagi, kebanyakkannya; disebabkan oleh kahwin campur dengan pedagang Arab satu ketika dahulu.
Kalau anda perhati betul-betul, itulah antara sebab ramai wanita dan gadis Pasir Mas yang mempunyai hidung mancung dan kulit putih cerah, serta mempunyai warna mata yang menawan iaitu berwarna coklat kebiruan dan kelabu, lengkap dengan alis mata dan kening hitam serta tebal, seolah memakai celak. Kemudian, kulit dan tangan mereka nampak gebu dan kelihatan lembut. Ma Sha Allah.
5 Alasan Agar Berwaspada Apabila Berkawan Dengan Wanita Kelantan
Cantik-cantik, tapi awas … berkawan dengan wanita dan gadis Kelantan memang ada risiko. Sepertimana saya, bercinta bagai nak rak, tetapi akhirnya putus cinta tak sampai pun setahun menjalinkan kemesraan .. sob .. sob…. huwaaaaa … uhuk..uhuk.
Ok, saya nak kongsikan sedikit info am yang mungkin tidak 100% benar, namun kalau mengikut perkembangan dan pemerhatian semasa, mungkin ada daripada anda yang akan bersetuju dengan lima alasan ini …
1. Elakkan Menipu Wanita Kelantan Dalam Hal Berniaga
Uhh .. wanita Kelantan memang bijak berniaga. Tak perlu jenguk jauh-jauh, anda pergi sahaja ke Pasar Khadijah … di situ sudah nampak bukti bahawa wanita Kelantan memang hebat dalam berniaga. Bukan setakat berniaga kecil-kecilan, berniaga besar-besaran pun hebat .. tak percaya? Lihat sahaja Neelofa, Datuk Sri Vida dan ramai lagi. Kalau anda didapati menipu dalam bab berniaga ni, awas … anda mungkin akan berhadapan dengan masalah …. hehehe.
1
2. Mereka Sangat Menggoda
Walaupun mereka tidak berwatakan gelenya atau gatal, tetapi mereka mempunyai penampilan yang cukup menggoda. Tak perlu nak tergedik-gedik seperti sesetengah wanita dan gadis … wanita Kelantan menerusi kecantikan semulajadi sudah cukup untuk membuatkan lelaki tergoda. Malah, ada ramai perempuan yang menjadikan wanita dan gadis Kelantan sebagai idola mereka .. tak percaya? Lihat sahaja Neelofa .. huhuhu. Jadi, awas .. anda mungkin mudah tergoda dengan mereka.
2
3. Mereka Sangat Berdikari
Ada masa saya akan menonton rancangan BersamaMu TV3, menerusi rancangan itu … setiap kali disiarkan kisah keluarga yang bermasalah terutamanya di Kelantan, maka akan muncullah satu ‘ikon’ wanita yang sangat berdikari dalam membantu keluarga. Wanita Kelantan juga terkenal dengan sikap mereka yang rajin berusaha dalam mencapai sesuatu kejayaan …. mereka boleh hidup dengan hebat tanpa bantuan lelaki. Tidak percaya? Anda lihat sendiri pengasas produk Qu Puteh …. huhu. Jadi, awas … lelaki mungkin tidak penting dalam hidup wanita dan gadis dari Kelantan (dalam aspek untuk sara kehidupan).
3
4. Manisnya Mulut dan Lembutnya Tutur Kata
“Aduh… sakitnya tuh di sini .. di dalam hatiku ..” haha… tetiba teringat kisah lampau ketika bercinta dengan gadis Kelantan. Yeap … memang benar, kebanyakkan wanita dan gadis dari Kelantan bermulut manis dan lembut tutur kata. Mereka bijak menggunakan ayat sehingga membuatkan ramai boleh cair dan terpikat, hatta bila berbicara di dalam loghat Kelantan. Kalau tidak, masakan saya boleh jatuh hati … kui kui kui …. nak minta break pun, boleh menerima dengan lapang dada (ketika itu) seadanya. Jadi, awas dengan bicara wanita Kelantan … huhuhu .. cubalah masuk ke gerai-gerai yang ada di Pasar Khadijah, dan anda akan tahu apa maksud saya.
5. Mereka Berani
Wanita dan gadis dari Kelantan memang berani. Malah, kadangkala lebih berani dari mana-mana lelaki ….hmmm pernah tengok video viral wanita Kelantan bertumbuk dan berterajang tak? Ngeri tak? Uhh .. dalam kelembutan seorang wanita dan gadis dari Kelantan, ada ‘kekerasan’, kecekalan dan keberanian. Jangan main-main, anda mungkin jadi ‘mangsa’ mereka. Lihat sahaja keberanian yang ada pada seorang pengasas produk kecantikan yang popular di Malaysia, pengasas Qu Puteh .. lihat betapa beraninya beliau sehingga berjaya mengecat Stadium Kelantan dengan warna pilihannya … malah, jersi pasukan bolasepak Kelantan pun dia ubah … fuh memang powerrrr!! Mereka juga berani mengambil peluang tanpa fikir risiko dengan mendalam …
5
Okeh … amacam? Agak-agak relevan tak dengan apa yang saya kongsikan ini dengan kewaspadaan yang perlu ada apabila berkawan dengan wanita dan gadis dari Kelantan? Semoga Pengalaman saya ini sedikit sebanyak boleh membantu anda untuk mengenali lebih dekat lagi dengan wanita yang berasal dari kelantan. Post ini telah ditulis berdasarkan pengalaman sendiri dan diolah daripada artikel asal yang diterbitkan dalam Vanilla Kismis. Sumber: HASRULHASSAN.COM.



____________________________________________________________

Liability insurance is an important aspect of an insurance policy as it will help to protect the business from various losses. For example, claims could be made against personal injury or property damage caused by employees, products or services.
Business crime insurance is vital to have some protection in the case of forgery, theft, fraud or robbery. Such criminal activity can have a devastating impact on a business, and such crimes (especially online fraud) have become much more prevalent in the last five years, as the majority of businesses have an online component.
Cargo and transportation features should be included if the business is involved in any type of haulage of goods. This will cover against goods that are lost or damaged during transportation (whether delivering or receiving goods).
Workers compensation insurance should be a key component of a business insurance policy. This will ensure that the medical needs of the employees are met, should they go through an accident or disease. It will aid them in a quicker return to work where possible, while also protecting the business from potential lawsuits from current or past employees.
When comparing insurance providers and premiums in Denver, look for the reputation and experience of the insurer as well as the speed of payout. It is also important to know the speed at which the claim will be handled, as this could drag the business into financial difficulties.
Comprehensive insurance for your business is vital in the current economic climate to protect the organization and employees. However, each business has very specific needs, and they can vary from one year to the next. For this reason, an annual review of the insurance coverage is highly recommended to fully cover the business assets. In this sense, an insurance agent in Denver is very useful and can save a business money in the long term.

1 Response to "5 ALASAN Kenapa Lelaki Perlu WASPADA Dengan Wanita KELANTAN. Paling Last TAK TAHAN !!! Kerana apa? Untuk itu anda perlu baca post ini dengan teliti dan penuh ketenangan. Admin akan beri 5 alasan untuk anda supaya sentiasa berwaspada dan berhati-hati apabila berkawan dengan wanita yang berasal dari Kelantan, apatah lagi andai anda menjalinkan hubungan serius dengannya.."

  1. DEWAPK^^ agen judi terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
    dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :) :) :* :*

    www.dewapk.com

    ReplyDelete